Skärpning!

Nej, nu tror jag att jag måste skärpa mig med bloggen. Kom precis på att det är ett ställe man kan skriva av sig på. kan ju faktiskt vara rätt bra.

Var i skolan idag, skulle egentligen slutat 4 men vi stack 12. Jag börjar bli riktigt skoltrött, orkar inte med det. jag kan inte tänka klart heller för den delen, så jag glömmer bort alla läxor och hemtentor och allt vad det är, INTE OKEJ! Ännu en skärpning på det!

Jag måste skaffa nytt gym-kort! Detta funkar inte längre, jag börjar bli rastlös.

jag vet inte vad jag ska skriva, men det har blivit lite ändringar i mitt liv nu. Jag bor nu hos min mamma, det känns ändå rätt skönt faktiskt :)

Nu ska jag gå o göra något vettigt. Jo, eller hur.. som vadå liksom? kan inte gå ut heller, snöstorm... det bästa är att man kanske slipper skolan imorgon iaf.

ha de! Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0