Piercing

Hoj där!

har funderat länge nu på att skaffa piercing i ögonbrynet. Och idag gick jag o köpte två piercingar, en med kulor och en med taggar :) Skulle göra hålet för ungefär en timme sen, men ja...
Det gick faktiskt bra, jag brände nålen stoppa den i sprit, kylde ner ögonbrynet, tryckte genom nålen o hålet var gjort. Bara det att hålet va för litet, så nu måste jag göra om det igen! Skit drygt, o ont som fan gör det nu... Det suger.

Denna dagen har varit allmänt jobbig. Varit i skolan från 8 till 3. har haft svin ont i huvudet hela dagen, skit drygt :/ Vetifan vad som har hänt, har börjat få ont i huvudet hela tiden ...

Imorgon blir det klassfest, vet inte om det är tummen upp eller ner :s Men det är knappt halva klassen som ska dit, så en massa annat folk kommer också, men de ska väl bli kul. I värsta fall får jag väl dra till Sara på fest istället :P hehe..

ha de bra!

Pusshoooj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0