Länge sedan!

Hoj där!

Det var ett tag sen jag la in ett inlägg, tänkte att det va på tiden. har haft så mycket att tänka på dom senaste dagarna.

I Måndags morgon när jag stod i duschen, kom mamma in och berättade att min mormor precis hade dött :/ Så det blev en sorglig dag, vilket det har varit nu dom senaste dagarna. R.I.P Mormor! <3<3

För övrigt stå mitt liv stilla. Som vanligt i skolan. Bara lite känslor som  har kommit fram från min sida. men men, det är väl sånt som händer antar jag?

det blir en slapp kväll idag. Och helgen är inte mycket att förvänta sig... Imorgon blir det väl umgås med storasyster. På lördag ska vi nog hem till Ewe på tjejkväll :) Med andra ord en lugn helg, vilket jag inte är van vid :P Får väl se om jag och syrran hittar någon fest imorgon. Så att man får lite party i helgen iaf :)

Kommer kanske ett nytt inlägg imorgon, vi får väl se :)

ha de!
Pusshaaaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0