Alla hjärtans dag!

Hoj där!

Ingen kärlek för mig i år. Men jag överlever. Glad alla hjärtans dag allihopa som är lite små kära! =)<3

Har sovit hos Julia inatt, så imorse blev det film och mys :) Tittade också på bilderna sen festen i fredags. Haha, helt sjuka bilder på mig. man slutar minsan aldrig förvåna sig över mig när jag har druckit :P

Åt middag hemma hos farmor och farfar, trevligt att träffa dom. Sen stack jag hem, hämtade nålar och sprit. Stack till Ebba och piercade henne i navelen och sen pierca jag mig i ögonbrynet!:D Blev faktiskt riktigt bra och det gjorde inte ont heller :) Jag och Ebba är riktigt jävla grymma asså :) haha

Nu sitter jag här och kollar slutet på en film som mamma ser. Sen blir det godnatt :) Börjar 10 imorgon, så det blir lite sovmorgon :)

Ha en trevlig kväll och natt!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: ebba

Riktigt jävla grymma :D

2010-02-16 @ 16:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0